fredag den 10. april 2015

Jeg er ved at tro, at jeg kan noget med blomster - i alt fald kommer både sukkulenter og orkideer i blomst her hos mig. Jeg købte for 2 år siden en knold-orkide med en slags allehånde-duft - den "døde" næsten med det samme og fik lov til at stå og skamme sig i laaaang tid. Endelig fik jeg spurgt blomsterhandleren om den slags kunne blomstre igen, og det sagde hun var meget svært.
Altså gik jeg hjem for at kassere den og tænk: Da jeg tog potten var der kommet en stængel med knopper - og da jeg næste dag ville vise det, var der kommet endnu én! Og nu er der de dejligste blomster og duft - se lige her

Og så kan du spørge: Hvorfor lægge sådan noget på en blog? Ja, simpelthen fordi jeg så godt forstår hvor kunstnerne bliver inspirerede fra - flotte farver og former......

Ingen kommentarer:

Send en kommentar