fredag den 10. januar 2014

Oprydning og klargøring i butikken.Én gang om året rykkes der rundt på hele indretningen - tingene får nye pladser og nye varer finder vej. Jeg glæder mig helt vildt til at se og røre både Ekelund og Mywalits nye kollektioner. 2014-kollektionen er ikke på hjemmesiderne endnu, men du kan danne dig et indtryk af Ekelund nedenfor. Vi går vist en kold tid i møde, så den bløde plaid må findes frem.

Jeg indkøber "med fingrene" - hvis ikke glasuren, skindet, stoffet eller farven føles god, så kommer det ikke med hjem til Brande. Det har jeg efterhånden måttet høre meget for - men vi har jo hver vores udvælgelses metoder. I hvert fald skal jeg de første uger i februar ud i landet og hente nye ting - så hvem ved, hvad der kommer til at stå på hylden i foråret. Det må I komme og se!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar